کارمندان دولت

  • شناسه : 1225
  • 07 آوریل 2022 - 12:23
معرفی کتاب روابط فرد و سازمان

معرفی کتاب روابط فرد و سازمان

همه ما انسان‌ها با روابطی که داریم شناخته می‌شویم. در واقع باید در نظر داشته باشید که علاوه بر روابط انسانی، رابطه میان انسان و سازمان نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به خصوص برای انسان امروزی که خواه ناخواه برای رسیدن به موفقیت باید با سازمان یا سازمان‌هایی در ارتباط و تعامل باشد، […]

همه ما انسان‌ها با روابطی که داریم شناخته می‌شویم. در واقع باید در نظر داشته باشید که علاوه بر روابط انسانی، رابطه میان انسان و سازمان نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به خصوص برای انسان امروزی که خواه ناخواه برای رسیدن به موفقیت باید با سازمان یا سازمان‌هایی در ارتباط و تعامل باشد، این مسئله از اهمیت دوچندانی برخوردار می‌شود. دکتر ماکان آریا پارسا در این خصوص کتابی را تالیف کرده است که به تشریح روابط فرد با سازمان می‌پردازد و همچنین باید‌ها و نباید هایی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد. پس در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید، مطالعه این کتاب به شما توصیه می‌شود.

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص این کتاب در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که قصد دارید روابط مثبتی با سازمان داشته باشید و به اهداف خود برسید، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم.

 

معرفی کتاب روابط فرد و سازمان

 

بررسی مقدمه کتاب روابط فرد و سازمان

یکی از مهم‌ترین قسمت هایی که در خصوص کتاب‌ها باید بیان شود، مقدمه آن‌ها به شمار می‌رود. در واقع باید در نظر داشته باشید که مقدمه یا پیشگفتار می‌تواند اطلاعاتی در خصوص کتاب در دسترس شما قرار دهد. در مقدمه این کتاب دکتر شکری ساز، به بررسی روابطی می‌پردازد که یک مدیر در سازمان با کارمندان خود دارد. همچنین بیان می‌شود که مدیر به عنوان یک شطرنج باز باید بتواند ارتباط خوبی را با مهره های خود (کارمندان) داشته باشد و البته این کتاب تمامی‌حقوق انسانی و شخصی هر فرد در یک سازمان را به رسمیت می‌شناسد.

در ادامه بیان می‌شود که این کتاب در راستای بیان علم نوین مدیریت تالیف و نگارش شده است و همچنین حوزه های اجتماعی کسب و کارها را نیز در خود جای می‌دهد. در نظر داشته باشید که در نهایت فرد باید بتواند با ایجاد رابطه‌ای بسیار مناسب، با سازمان ارتباط برقرار نماید. در نهایت نیز بیان شده است که مطالعه این کتاب به مدیران و کارمندان توصیه می‌شود. در واقع این کتاب راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت های شخصی و سازمانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که همین مسئله برای شما می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

 

بررسی مختصر فصول سیزده گانه کتاب

کتاب روابط فرد و سازمان در سیزده فصل تالیف شده است و ما در این قسمت از مقاله قصد داریم به صورت مختصر در خصوص این قسمت‌ها و فصول با شما صحبت داشته باشیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

  1. فصل اول : ارتباطات و کاربردهای آن
  2. فصل دوم : مدیریت تعارض، دیدگاه ها، سبک های پیشنهادی جهت مدیریت تعارض
  3. فصل سوم : مدیریت تصویرسازی (تاثیرگذاری) روش هایی برای بهبود ادراک
  4. فصل چهارم : مدیریت احساسات
  5. فصل پنجم : خشونت در محیط کار، آزارهای جنسی، قدرت نابرابر در محیط کار
  6. فصل ششم : هوش چندگانه
  7. فصل هفتم : هویت سازمانی
  8. فصل هشتم : رهبری
  9. فصل نهم : فرهنگ سازمانی
  10. فصل دهم : مسئولیت اجتماعی سازمان
  11. فصل یازدهم : مدیریت تنوع
  12. فصل دوازدهم : کارکردا و پیامدهای منفی سازمانه
  13. فصل سیزدهم : مفاهیم نو در روابط فرد و سازمان

با توجه به فصول بیان شده در ادامه با شما همراه هستیم تا به این سوال پاسخ دهیم که واقعا این کتاب برای چه کسانی توصیه می‌شود و مطالعه آن چه بهبودی در عملکرد یک فرد و سازمان می‌تواند ایجاد نماید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

 

معرفی کتاب روابط فرد و سازمان در شرکت ها

 

مطالعه کتاب روابط فرد و سازمان برای چه کسانی مفید است؟

به طور کلی می‌توان گفت که مطالعه کتاب روابط فرد و سازمان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی مدیران به خصوص مدیرانی باشد که کمتر تجربه در زمینه کسب و کارهای نوین دارند. در کسب و کارهای امروزی، روابط فرد و سازمان و مفاهیمی همچون فرهنگ سازمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما می‌توانید با افزایش اطلاعات خود در این زمینه، کسب و کاری بسیار موفق داشته باشید.

مدیرانی که به طور سنتی کسب و کار خود را اداره می‌کنند و یا افراد تازه کار اشخاصی هستند که نمی‌توانند بازده حداکثری را انتظار داشته باشند و از این روی مطالعه این کتاب به آن‌ها توصیه می‌شود. دانشجویان رشته مدیریت نیز می‌توانند از این کتاب دکتر ماکان آریا پارسا استفاده داشته باشند. همچنین نباید از یاد برد که کارمندان نیز برای این که بتوانند در روابط شخصی خود با سازمان به موفقیت برسند و در نهایت به اهداف سازمانی خود دست پیدا کنند نیز توصیه می‌شود.

در صورتی که قصد دارید به طور کلی موفقیت تازه‌ای را به دست بیاورید که در حوزه کسب و کار شما می‌شود، مطالعه کتاب روابط فرد و سازمان می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد که امروزه در دسترس شما قرار گرفته است و می‌توانید از آن استفاده داشته باشید. در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا اطلاعات بیشتری را در خصوص مولف کتاب، دکتر ماکان آریا پارسا در اختیار شما قرار دهیم که یقینا می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

 

در لینک زیر با ین کارآفرین جوان و موفق ایرانی بیشتر آشنا شوید:

ماکان آریا پارسا

 

با دکتر ماکان آریا پارسا، مولف کتاب روابط فرد و سازمان بیشتر آشنا شوید

دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از افراد موفق در کشور شناخته می‌شود و همه ساله بسیاری از کتاب‌های ایشان در سراسر کشور به فروش می‌رسد. همچنین باید در نظر داشته باشید که ایشان در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت بوده و می‌توانند به عنوان یک راهنمای مدیریت و کارآفرینی شناخته شوند و از این روی بسیار مورد توجه واقع شده اند. دوره‌ها و کتاب هایی که از سوی ایشان منتشر می‌شود امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما قادر هستید این کتاب‌ها را مطالعه فرمایید. مطالعه این کتاب به مدیران، اشخاصی که در این زمینه تحقیق و تحصیل می‌کنند و کارمندان به شدت توصیه می‌شود.

 

ماکان آریا پارسا و روابط فرد و سازمان

 

سخن پایانی

کتاب روابط فرد و سازمان به عنوان یکی از گزینه های بسیار مناسب برای کسانی است که در این زمینه در حال تحصیل می‌باشند و شما قادر هستید که با مطالعه این کتاب به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا این کتاب دکتر ماکان آریا پارسا را به شما معرفی کنیم.

در خصوص مقدمه و سرفصل های کتاب با شما صحبت کردیم و اطلاعاتی را در اختیار گذاشتیم و در نهایت نیز اطلاعاتی را در خصوص شخص دکتر شکری ساز در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه مدیریت داشته باشید، مطالعه کتاب های ایشان می‌تواند به شما کمک کند. همچنین شرکت در دوره های دکتر شکری ساز به شما توصیه می‌شود.

 

سوالات متداول

  1. کتاب روابط فرد و سازمان در خصوص چه مباحثی است؟

این کتاب شامل محتوایی جامع در خصوص برقراری ارتباط با سازمان و مدیریت آن است. این کتاب همچنین در مورد مسائل خاص نیز توضیحاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

  1. مطالعه کتاب روابط فرد و سازمان به چه کسانی توصیه می‌شود؟

این کتاب می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای تمامی‌کسانی باشد که می‌خواهند در زمینه مدیریت کار کنند. افرادی که از شیوه مدیریت سنتی استفاده می‌کنند و دانشجویان رشته های مدیریتی از دیگر کسانی هستند که توصیه می‌شود این کتاب را مطالعه نمایند.

 

  1. مولف کتاب روابط فرد و سازمان کیست؟

دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از افرادی شناخته می‌شود که به عنوان مولف در نگارش این کتاب تلاش کرده اند. ایشان با سوابق اجرایی و تحصیلی در کنار کار مشاوره در دستگاه های دولتی شناخته می‌شوند و تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*