کارمندان دولت

  • شناسه : 433
  • 26 ژانویه 2020 - 9:50
  • نویسنده : فاطمه توسلی
اضافه شدن یک میلیون تومان به حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان از سال آینده
اضافه شدن یک میلیون تومان به حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان از سال آینده

اضافه شدن یک میلیون تومان به حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان از سال آینده

ه گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، قوامی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق‌ها در سال آینده، اظهار داشت: براساس این مصوبه در سال 99 هیچ حقوق‌بگیر و بازنشسته‌ای حقوق کمتر از دو میلیون و 800 هزار تومان در ماه دریافت نمی‌کند البته پیشنهاد دولت در لایحه برای حداقل حقوق در سال […]

ه گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، قوامی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق‌ها در سال آینده، اظهار داشت: براساس این مصوبه در سال 99 هیچ حقوق‌بگیر و بازنشسته‌ای حقوق کمتر از دو میلیون و 800 هزار تومان در ماه دریافت نمی‌کند البته پیشنهاد دولت در لایحه برای حداقل حقوق در سال آینده یک میلیون و 800 هزار تومان بود که با مصوبه کمیسیون تلفیق یک میلیون تومان به حداقل حقوق اضافه شد که بار مالی 4600 میلیارد تومانی داشت. افزایش حقوق بیش از 70 درصد برای حقوق‌های پایین خواهد بود و 700 هزار نفر در طبقات پایین را مشمول می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 در همین راستا ادامه داد:همچنین مقرر شد میزان افزایش حقوق‌ها در سال جاری مشمول کسور بازنشستگی شود.

نماینده مردم اسفراین در ادامه به مصوبه دیگر کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت:همه پرداخت‌هایی که مشابه حقوق و دستمزد هستند اعم از حق‌التدریس، حق نظارت و پاداش‌های شورای حل اختلاف، هزینه اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود و باید در سال 1399 پرداخت شود.

وی گفت: براساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مکلف شد تا پنج درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان را برای احداث، تکمیل، بازسازی یا تجهیز رده‌های انتظامی با اولویت پاسگاه و کلانتری هزینه کند.

قوامی اضافه کرد: اصل تبصره 14 در خصوص هدفمندی یارانه‌ها و سایر پیشنهادهای الحاقی نمایندگان به تبصره‌های لایحه بودجه در جلسه روز یکشنبه آینده کمیسیون تلفیق که آخرین جلسه این کمیسیون است بررسی و تصویب خواهد شد تا گزارش کمیسیون برای چاپ آماده و در اختیار نمایندگان قرار گیرد و در اسفندماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود تا انشاءالله پیش از پایان سال جاری بودجه سال 1399 را به تصویب برسانیم.

منبع: خبرگزاری جام جم

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*